3DTS 2019

19, 20 i 21 d'abril

11 de març: Obertura de les inscripcions per a motxillers i seguidors

Obertes les inscripcions per a participar com a motxiller (amb llicència) o com a seguidor en els 3DTS 2019!

Enguany, hi haurà una acreditació especial per a motxillers amb llicència, per tant, cal diferenciar entre la inscripció de motxiller i la inscripció de seguidor.

- El motxiller és aquella persona que en possessió de llicència federativa assisteix a un pilot participant a la prova.

- El seguidor és aquella persona que s'inscriu per seguir la prova. Pot assistir, si s'escau, a un pilot determinat però no disposa de llicència de motxiller.

Feu aquesta distinció abans de realitzar la vostra inscripció i accediu al formulari correcte.

Més informació i inscripció al baner lateral.

Llista oficiosa d'inscrits 3DTS 2019 i formulari d'inscripció per a equips

*Actualització:

Publicació de la llista oficiosa d'inscrits pels 3 Dies Trial Santigosa 2019:

LLISTA D'INSCRITS 3DTS 2019

(Aquest llistat no recull l'assignació de dorsals ni l'ordre de sortida.)

A continuació, trobareu l'enllaç per poder inscriure-us com a equip. Enguany, no s'atendran sol·licituds d'agrupacions, sinó que és imprescindible accedir al formulari i inscriure's com a equip. Això donarà dorsals contigus i garantirà la sortida conjunta.

Heu de tenir en compte que la inscripció per equips és per a 3 pilots. Podeu inscriure-us dos pilots però l'equip no puntuarà ni es classificarà pel trofeu d'equips.

FORMULARI INSCRIPCIÓ EQUIPS

Inscripcions pilots tancades!

Moltes gràcies a totes i tots, un any més, per fer-nos confiança!

El pròxim divendres 15 de febrer es realitzarà el sorteig per a l'adjudicació final de places per les sol·licituds en llista d'espera. Amb la màxima celeritat possible es notificarà l'acceptació als interessats i s'obrirà un nou termini de pagament per formalitzar la inscripció.

El 21 de gener s’obre el període d’inscripcions de la 48a edició dels 3 Dies Trial Santigosa

El 21 de gener de 2019 (19.00 h) s'obren les inscripcions per la 48a edició dels 3 Dies Trial Santigosa que es disputarà a Sant Joan de les Abadesses els dies 19, 20 i 21 d'abril.

Les inscripcions s'han de realitzar a través de la web del Moto Club Abadesses seguint el procediment habitual. A partir de la data indicada estarà disponible el formulari a www.motoclubabadesses.cat. No s'admetran inscripcions per cap altre mitjà.

Josep Badia

Foto: Josep Badia. Premi a la millor fotografia del 'I Concurs Fotogràfic 3 Dies Trial Santigosa' (2018)

Continue Reading

Inscripcions tancades!

Moltes gràcies, un any més, per fer-nos confiança!

Ben aviat, publicarem l'assignació de dorsals i els horaris de sortida.

Més articles...