•  Tindrà lloc el diumenge 19 de setembre als voltants de l'ermita de Sant Antoni del municipi
  • La competició comptarà amb la majoria dels pilots de la Selecció Catalana de BikeTrial, vigent campiona d’Europa.

La segona prova del Campionat de Catalunya de BikeTrial 2021 tindrà lloc el pròxim 19 de setembre en una nova seu, Sant Joan de les Abadesses. Organitzada pel Moto Club Abadesses, amb el suport de la Unió Catalana de BikeTrial i l'Ajuntament de Sant Joan de les Abadesses, aquesta competició serà la segona de les quatre proves que conformen el campionat.

Els millors pilots estatals es donaran cita aquest cap de setmana en un entorn immillorable: Sant Antoni.

Els participants faran dues voltes a 5 zones intentant posar els mínims cops el peu a terra. Les inscripcions es poden fer a través de la web de la Unió Catalana de BikeTrial (www.biketrial.cat), on també hi ha tota la informació de la competició.

La prova es disputarà des de les 9 del matí a les 2 del migdia.

El president de la Unió Catalana de BikeTrial, Jordi Casablanca, explica que "és tot un honor poder organitzar una prova del Campionat de Catalunya de BikeTrial a Sant Joan de les Abadesses, en un entorn 100% natural a on les pedres, la molsa i els forts desnivells seran els detonants d'una gran jornada a on l'espectacle estarà garantit. A més, podrem gaudir de la gran majoria dels pilots de la Selecció Catalana de BikeTrial, recent campiona d'Europa el passat mes d'agost a Reinosa (Cantàbria). Esperem que tot el públic pugui gaudir d'aquest gran esdeveniment i que sigui la primera pedra per a futures pròximes edicions.

Agrair el suport de l'Ajuntament de Sant Joan de les Abadesses, del Moto Club Abadesses i de tots els col.laboradors que fan possible l'organització d'aquest esdeveniment.

El Biketrial és una disciplina esportiva emergent que consisteix a superar unes zones amb bicicleta intentant posar el menor cops el peu a terra. Aquesta modalitat esportiva ha guanyat molta presència a Catalunya en els darrers per la creació d'escoles biketrialeres a on es fomenta l'aprenentatge i tecnificació de l'esport, amb tots els valors que comporta. Una mostra n'és la creació del Bike Parc a Sant Joan de les Abadesses i de les classes que s'imparteixen.

0403B943-3B86-4EA8-8E1C-A6BC7F9F9985

El santjoaní Pau Poveda en la competició.