3DTS 2019

19, 20 y 21 de abril

II Concurs Fotogràfic · 3 Dies Trial Santigosa

? Premi a la millor sèrie: Joan Caballero (Ripoll)

?  Primer premi a la millor fotografia: Marc Sellés (Sant Hipòlit de Voltregà)

? Segon premi a la millor fotografia: Xevi Molas (Roda de Ter)

? Premi a la millor fotografia. Categoria infantil: Marc Planella (Besalú)

?? Premi a la millor fotografia. Concurs Instagram: Facund Pérez (L'Esquirol)

Felicitats als premiats i gràcies a tots i totes per la vostra participació!

Disponible la galeria de fotografies finalistes i premiades: Fotografies II Concurs Fotogràfic 3DTS

Lliurament de premis: II Concurs Fotogràfic 3 Dies Trial Santigosa

El 28 d'abril va finalitzar el termini d'admissions de les fotografies per participar en el II Concurs de Fotografia '3 Dies Trial Santigosa'

S'han rebut fotografies de quasi una trentena de participants! A tots i totes, moltes gràcies per la vostra participació.

El veredicte es va realitzar el proppassat 8 de maig i es farà públic en l'acte de lliurament de premis que tindrà lloc el pròxim dissabte 18 de maig, a les 11.30 hores, al segon pis del Palau de l'Abadia. (Plaça de l'Abadia, 9. Sant Joan de les Abadesses).

Us hi esperem!

Joan Masdeu

Foto: Joan Masdeu. Premi a la segona millor fotografia del 'I Concurs Fotogràfic 3 Dies Trial Santigosa' (2018)

3 Dies Trial Santigosa 2019

3 DIES TRIAL SANTIGOSA 2019
CLASIFICACIÓN ABSOLUTA - 48a edición de los '3 Dies Trial Santigosa'
Nota de prensa (En elaboración)
CLASIFICACIÓN DÍA 3 - Clasificación por categorías
CLASIFICACIÓN DÍA 2 - Clasificación por categorías
HORARIO DE SALIDA: Domingo 21 de abril
CLASIFICACIÓN DÍA 1 - Clasificación por categorías
Nota de prensa: Máxima igualdad entre los favoritos de los '3 Días Trial Santigosa', en la primera jornada.
HORARIO DE SALIDA: Sábado 20 de abril
ACTUALIZACIÓN: Lista de inscritos 48a edición '3 Dies Trial Santigosa'

Los '3DTS' revalidan su éxito y, nuevamente. reunirán en Sant Joan de les Abadesses a los mejores pilotos de trial del mundo

Medio siglo desde el primer trial de Santigosa, de un día de duración. La prueba encara su 48ª edición con la mirada puesta en el 50 aniversario de los 3DTS.

3 Dies Trial Santigosa - 2019Los 3DTS siguen en línea ascendente y se vuelven a superar todos los récords

El Moto Club Abadesses ya lo tiene, prácticamente, todo listo para la realización de la 48ª edición de los '3 Días Trial Santigosa', los próximos 19, 20 y 21 de abril de 2019. La prueba este año vuelve a estar marcada por la aceptación y el éxito de participación.

El 21 de enero, a las 19 horas, se abrían las inscripciones de los 3DTS 2019. Se registraron las 100 primeras inscripciones, con plaza asegurada, en sólo 12 minutos. Cubriendo todas las plazas con adjudicación directa en un tiempo récord y superando nuevamente todas las previsiones de la organización.

El Moto Club continúa fijando un número máximo de participantes para poder continuar ofreciendo un trial de calidad y respetuoso con el medio ambiente.

II Concurso Fotográfico 3 Días Trial Santigosa

El Moto Club Abadesses y el Grup Fotográfic Abadesses convocan el II Concurso Fotográfico + Concurso Instagram '3 Días Trial Santigosa'.

Premios muy atractivos para las mejores fotografías!

Consulta las bases aquí y anímate a participar!

Josep Badia

Foto: Josep Badia. Premio a la mejor fotografía del 'I Concurso Fotográfico 3 Días Trial Santigosa' (2018)

Más artículos...