Amb les aportacions s'ha fet una donació econòmica a l'Hospital de Campdevànol, s'ha ajudat en la compra d'una grua per a la Fundació Emma i s'ha col•laborat amb la dotació de connexió a Internet als infants de famílies vulnerables.

Fa unes setmanes, davant la crisi sanitària de la Covid-19 i la cancel·lació definitiva de la 49a edició dels 3 Dies Trial Santigosa, el Moto Club Abadesses engegava una campanya de micromecenatge per reunir donacions a fi de cooperar i donar suport en la lluita contra la pandèmia, coincidint amb les dates en què s’hagués celebrat la prova.

Inicialment, la proposta era recollir aportacions durant els dies 10, 11 i 12 d’abril, però la resposta de la gent va fer que ampliéssim i féssim indefinit el termini per col·laborar-hi. Ara com ara, les donacions sumen més de 5.000 €, alguns dels quals ja s’han utilitzat per a aquesta causa.

Per tal de garantir la millor gestió i administració en cada moment s’ha coordinat aquestes donacions amb el suport de l’Ajuntament de Sant Joan de les Abadesses. En aquest sentit, a més de recaptar per a la donació econòmica i per a la compra de material i elements de protecció, la campanya també ha servit per participar en accions socials i en diferents iniciatives per contribuir al benestar de la població local i comarcal.

A continuació, us detallem les accions ja dutes a terme:

Donació econòmica a l’Hospital de Campdevànol / Hospital Comarcal del Ripollès

Compra d’una grua per a la Fundació Emma coordinadament amb altres entitats

Accions socials per ajudar l’Ajuntament a oferir accés a Internet als infants de famílies amb menys recursos per a la seva escolarització

Col·laboració econòmica en la campanya de Sant Jordi que va repartir flors a domicili

Compra de mascaretes. 500 unitats del tipus FPP2 i 1000 mascaretes quirúrgiques

Compra d’un concentrador d’oxigen per a la Fundació Emma

23-06-20-Ajuntament-MCA

A més d'aquestes accions, també està previst realitzar una donació a La Marató de TV3 2020, dedicada a la investigació contra la Covid-19.

La campanya ‘3 Dies Crowdfunding Santigosa’ continua activa i en aquests moments rep aportacions dels pilots, seguidors i motxillers inscrits en els 3DTS 2020, mitjançant les devolucions dels drets d’inscripció de l’edició cancel·lada.

El Moto Club Abadesses ha reemborsat la totalitat dels diners als inscrits i ha assumit les despeses bancàries originades, però ha proposat que cada pilot cedeixi 10 € del total de la inscripció que es destinaran íntegrament a la col·laboració iniciada mitjançant aquesta iniciativa solidària.

Estem molt agraïts a tots els socis i amics que han col·laborat, als inscrits i seguidors que han acceptat cedir l’import proposat i que han fet costat a l’entitat davant d’aquesta situació tan excepcional. Com a entitat, esperem de tot cor contribuir a combatre els efectes negatius de la pandèmia i ajudar a revertir aquesta situació tan aviat com es pugui.