Arran de les noves mesures aplicades per evitar l'expansió del Coronavirus, la Real Federació Motociclista Española (RFME) anunciava aquesta setmana, a través d'un comunicat oficial, la suspensió de tota activitat esportiva prevista durant el mes d'abril.

Per causes de força major, doncs, la celebració de la 49a edició dels 3 Dies Trial Santigosa queda anul·lada per a les dates 10, 11 i 12 d'abril de 2020.

Pròximament el Moto Club Abadesses comunicarà la decisió final de cancel·lar l'edició o ajornar-la a unes noves dates.

Des del Moto Club Abadesses seguim i acatem escrupolosament les instruccions del Govern i els òrgans competents de referència i ens mantenim activament compromesos amb la responsabilitat social i col•lectiva per contribuir a superar aquesta crisi sanitària.

Des de l'entitat us desitgem el millor i que seguiu bé.

Salut per totes i tots i fins ben aviat!

Moto Club Abadesses

Sant Joan de les Abadesses, 23 de març de 2020