3DTS HO

Aquesta setmana es van obrir les inscripcions per als 3 Dies Trial Santigosa · 2020 però, com bé sabeu, a causa d'errades tècniques greus en el sistema informàtic que s'estrenava, el procés no s'ha pogut executar amb èxit i no s'ha pogut determinar de totes les sol.licituds registrades qui estava correctament inscrit.

Per aquest motiu, el Moto Club Abadesses va prendre la delicada i difícil decisió de realitzar la devolució immediata de tots els pagaments i, davant aquesta situació, considerant que és el més just, optar per repetir les inscripcions.

Us informem que s'obre un nou termini i procés d'inscripció.

Les inscripcions s'hauran de realitzar a través de la web del Moto Club Abadesses, seguint el procediment habitual dels anys anteriors, a partir del pròxim dimecres 29 de gener.

El formulari estarà disponible a les 19.00 h.

Per a realitzar la inscripció, s'ha de completar el formulari i realitzar correctament el pagament dels drets d'inscripció.

Caldrà disposar i introduir correctament les dades següents: NOM i COGNOMS, DATA DE NAIXEMENT, DNI, POBLACIÓ/PROVÍNCIA i PAÍS, TELÈFON, E.MAIL, LLICÈNCIA (Camp no obligatori. Es podrà informar posteriorment), CATEGORIA, MOTOCICLETA, REPOSTATGE i TALLA DE SAMARRETA

Recordeu marcar el vist, donant conformitat que heu llegit i accepteu el reglament dels 3DTS 2020.

A continuació, publiquem el reglament actualitzat:

- REGLAMENT 3DTS 2020 (En castellà)

No s'admetran inscripcions per cap altre mitjà. Les places són limitades i recordeu que només les 100 primeres inscripcions obtindran una plaça directa per a la cursa. Les sol.licituds posteriors restaran en llista d'espera fins a la realització del sorteig per l'assignació de la totalitat de les places.

Les inscripcions es tancaran el dia 6 de febrer, a les 19.00 h i el sorteig de les places restants es realitzarà el dia 8/2. El Moto Club Abadesses informarà via e-mail als pilots que han obtingut una plaça per a la cursa el dia 9/2. Aquests seran acceptats un cop hagin realitzat el pagament. El període per a realitzar el pagament finalitzarà el dia 13 de febrer, a les 19.00 h. Els pilots que no facin el pagament en el termini establert perdran la plaça.

* Les inscripcions per a motxillers (amb llicència) i seguidors s'obriran el dia 09/03/20, aviat informarem del procediment.