El 21 de gener de 2019 (19.00 h) s'obren les inscripcions per la 48a edició dels 3 Dies Trial Santigosa que es disputarà a Sant Joan de les Abadesses els dies 19, 20 i 21 d'abril.

Les inscripcions s'han de realitzar a través de la web del Moto Club Abadesses seguint el procediment habitual. A partir de la data indicada estarà disponible el formulari a www.motoclubabadesses.cat. No s'admetran inscripcions per cap altre mitjà.

Josep Badia

Foto: Josep Badia. Premi a la millor fotografia del 'I Concurs Fotogràfic 3 Dies Trial Santigosa' (2018)

Amb la finalitat de mantenir la qualitat i la sostenibilitat mediambiental dels 3DTS, el Moto Club Abadesses ha limitat el nombre màxim de participants. Seran 200 els pilots que prendran la sortida en la pròxima edició de la prova. Els primers 100 inscrits que presentin el formulari d'inscripció degudament omplert i hagin realitzat correctament el pagament dels drets tindran una plaça assegurada per córrer els 3DTS. Les sol·licituds que no hagin completat el procés formalitzant el pagament seran desestimades.

Les places restants, un cop superats els 100 inscrits, restaran en llista d'espera fins al 13 de febrer, data del tancament de les inscripcions. No s'admetran inscripcions fora de termini.

Totes aquestes inscripcions entraran en el sorteig que es realitzarà el 15 de febrer per tal d'obtenir una plaça per la cursa. Un cop realitzat el sorteig es notificarà l'acceptació als interessats i s'obrirà un nou termini de pagament a través de la mateixa plataforma a la pàgina web de l'entitat.

El preu de la inscripció és de 235 €. (Dels quals 5 € aniran destinats a la pròxima edició de La Marató de TV3). Aquests drets d'inscripció inclouen 30 zones diàries (90 zones en total), 1 samarreta commemorativa de l'edició, el dinar o l'avituallament diari, un repostatge diari de gasolina i la revista i l'adhesiu del trial.

En el cas que un pilot hagi satisfet els drets d'inscripció i no pugui assistir al trial es retornarà l'import amb una penalització. (Més informació pròximament a l'apartat Informacions d'interès 3DTS 2019)

El Moto Club Abadesses segueix treballant per oferir un trial de qualitat, totalment respectuós i compromès amb el compliment dels requisits mediambientals, i amb un alt grau d'exigència organitzativa, per continuar essent un referent de primer nivell.