Inscripcions seguidors 2DTSC 2019

Per a participar com a seguidor cal complir els següents requisits:

• Carnet de conduir vigent, també si es menor d’edat (carnet de 74 cc o 125 cc)
  • Pòlissa d'assegurança a tercers. Es l’assegurança habitual de qualsevol vehicle motoritzat. En cas de no tenir-ne la corredoria d'assegurances Joaquim Valls (joaquimvalls.com) us ofereix la possibilitat de fer-la.
  • Pòlissa d'assegurança que cobreix danys personals. És emesa per "Europ Assistance" i està inclosa en el preu de la inscripció.
  • Els seguidors autoritzats estan obligats a signar un document de compromís per a complir les normes fixades per l'organització.
  • Els seguidors autoritzats estan obligats a portar petos acreditatius, que facilitarà l'organització, de forma visible durant el seguiment de la prova.
  • Els seguidors autoritzats estan obligats a passar CADA DIA pel control preventiu de sanejament per fer desinfecció de botes i rodes.
  • Només es pot seguir el circuit amb motos de TRIAL.
  • ESTÀ PROHIBIT pels seguidors fer les zones dels 2DTSC.
  • Els seguidors són els únics responsables dels possibles danys que puguin patir o que puguin causar a tercers.

Així doncs, per poder participar com a seguidor s'ha de presentar:

Ambdós documents s'han d'enviar, abans del 14 d’octubre del 2019, a la següent adreça de correu electrònic:  staff@motoclubabadesses.com

Si no es presenta la documentació requerida en el termini establert, s’anul·larà la inscripció i es procedirà al retorn de l'import d’aquesta amb un recàrrec del 35%.

L'organització adverteix que:

Els Mossos d'Esquadra, La Policia Local i Agents forestals poden sancionar els seguidors no autoritzats que segueixin la competició i també poden sancionar als seguidors autoritzats que incompleixin les normes vigents o que surtin del circuit senyalitzat.

Com que la competició transcorre per un circuit amb trams oberts al trànsit els Mossos d’Esquadra poden demanar-vos en qualsevol moment tota la documentació, per tant, és important portar-la sempre amb vosaltres.

Per últim, informar que el MCA posa a disposició pàrquing per a les motocicletes dels seguidors, aquest serà un espai exterior però vigilat. El cost d’aquest servei serà de 5 euros/nit i el pagament es realitzarà a l'oficina de cursa.

IMPORTANT: LÍMIT MÀXIM DE 45 SEGUIDORS PER DIA.

PREU DE LA INSCRIPCIÓ:

1 DIA: 45 € (Un esmorzar + assegurança)

2 DIES: 70 € (Dos esmorzars + assegurança)

NO S'ACCEPTARAN INSCRIPCIONS POSTERIORS AL DIA 14 D’OCTUBRE I TAMPOC A L'OFICINA DE CURSA.

INSTRUCCIONS PER OMPLIR EL FORMULARI:

Cal omplir tots els camps requerits. Un cop tots omplerts, cliqueu a "Inscripció i pagament" i s'obrirà la pantalla per fer el pagament via TPV (targeta de crèdit). Un cop realitzada la inscripció s'enviarà un correu electrònic de confirmació amb les dades que s'han enregistrat.

• És imprescindible que el pagament s'hagi efectuat correctament perquè la inscripció es formalitzi.
  • Nom(*)

Cognoms(*)