Inscripció 2DTSC 2019

INSTRUCCIONS PER OMPLIR EL FORMULARI:

Cal omplir tots els camps requerits. Un cop tots omplerts, cliqueu a "Inscripció i pagament" i s'obrirà la pantalla per fer el pagament via TPV (targeta de crèdit). Un cop validada la inscripció s’enviarà un correu electrònic de confirmació amb les dades que s’han enregistrat.

És imprescindible que el pagament s'hagi efectuat correctament perquè la inscripció es formalitzi.

En el formulari d'inscripció el camp de la llicència no és obligatori, si no en disposeu encara, poseu: EN TRÀMIT

Important: No s'admet la llicència UFOLEP per a la participació en aquesta prova.

El preu de la inscripció inclou l'esmorzar dels 2 dies i la samarreta commemorativa.
Les inscripcions es tancaran l'11 d'octubre. A partir d'aquesta data possibles inscripcions i baixes tindran una penalització del 20% de l'import de l'inscripció. En el cas d'una causa justificada, presentant documentació acreditativa, es retornarà l’import íntegre de la inscripció descomptant només les despeses bancàries.

VERIFICACIONS TÈCNICO-ADMINISTRATIVES

El dissabte 19 d'octubre entre les 7.30 i les 10 h caldrà presentar-se personalment a l'Oficina de cursa ubicada al paddock per realitzar les verificacions tècnico-administratives i el control de llicències.

Nom(*)

Cognoms(*)

Població

Província/Regió