2 Dies Trial Santigosa Clàssic 2019

El Moto Club Abadesses encara la recta final de la organització de l'11a edició dels 2 Dies Trial Santigosa- Clàssic (2DTSC), que tindrà lloc a Sant Joan de les Abadesses, els dies 19 i 20 d'octubre de 2019.

La competició mantindrà el seu caràcter internacional, els participants podran gaudir d'aproximadament de 40 zones diferents, 20 zones diferents cada dia amb un circuit de gran bellesa paisatgística, tret diferencial del trial de Santigosa.

2 DIES TRIAL SANTIGOSA - CLÀSSIC
NOTA DE PREMSA: Pròximament
INFORMACIÓ DE LA PROVA:
Les verificacions s'iniciaràn divendres 18, a les 19.30 h i es podràn realitzar fins a les 21.00 h. El dissabte les verificacions començaran al les 7.30 h. El primer pilot sortirà a les 9.00 h.

REPOSTATGE DE BENZINA. Hi haurà repostatge de benzina els dos dies. Es compta que seran necessaris, com a màxim 2,5 litres per dia. Els pilots hauran de proporcionar a l'organització la seva benzina degudament identificada i dins d'un bidó homologat. No s'admetran bidons no homologats.

Hi haurà, també, un control d'avituallament amb beguda i fruita.

El diumenge el primer pilot sortirà a les 8.00 h.
NOVETATS:
Per aquesta edició dels 2DTSC es mantenen els 4 nivells de dificultat. Continua havent-hi la categoria de recent creació anomenada "Iniciació Clàssic", identificada a les zones amb el color blanc, i que és de dificultat molt baixa i molt assequible, a les zones i al circuit, per tal que els corredors amb un nivell de pilotatge més baix puguin participar i gaudir de la prova.
4 NIVELLS DE DIFICULTAT:
NIVELL BLANC Zones fàcils i molt assequibles.
NIVELL GROC Zones de dificultat molt baixa.
NIVELL VERD Zones de  dificultat baixa.
NIVELL BLAU Zones de dificultat mitjana.
CATEGORIES:
INICIACIÓ: Identificats amb el color BLANC a les zones.
PRE-65: Identificats amb el color GROC (o VERD) a les zones.
PRE-72: Identificats amb el color GROC a les zones.
PRE-80: Identificats amb el color VERD a les zones.
CLASSICS: Identificats amb el color GROC a les zones.
TRIALERS: Identificats amb el color VERD a les zones.
EXPERTS: Identificats amb el color BLAU a les zones.
LLICÈNCIES
Es podran inscriure tots els pilots en possessió de les següents llicències:
LLICÈNCIA ÚNICA CE
LLICÈNCIA ÚNICA
LLICÈNCIA SOCIAL CATALANA
Important: No s'admet la llicència UFOLEP per a la participació en aquesta prova
PILOTS ESTRANGERS:

És obligatori presentar junt amb la llicència del pilot, la carta de "permís de sortida" de la federació de motociclisme del país d'origen, on ha de constar la autorització de la seva federació per a participar als 2 Dies Trial Santigosa Clàssic 2019, indicant el codi de la prova. (El nº de prova EMN és 74/227). S'ha d'enviar la carta d'autorització per email a l'adreça Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. abans de l'11 d'octubre de 2019.

PILOTS SENSE LLICÈNCIA (ESPANYOLS I ESTRANGERS):
La FCM ofereix la llicència social 2 dies per poder competir als 2DTSC 2019. Aquesta llicència ha de ser tramitada directament a la FCM (www.fcm.cat). Aquesta llicència no inclou repatriació en cas d'accident. En tots els casos és imprescindible portar la llicència VIGENT en el moment de les verificacions.
INSCRIPCIONS:
El preu de l'inscripció per a pilots és de 125 €, inclou l'esmorzar dels dos dies i una samarreta.

Les inscripcions es tancaran a les 24 h de l'11 d'octubre de 2019 i no s'acceptaran inscripcions posteriors. Tampoc durant el mateix dia de la cursa.

11a edició dels '2 Dies Trial Santigosa - Clàssic'

Els dies 19 i 20 d'octubre es disputarà, a Sant Joan de les Abadesses, una nova edició dels '2 Dies Trial Santigosa - Clàssic'.

Les inscripcions s'han de realitzar a través de la web del Moto Club Abadesses seguint el procediment habitual. A partir del dia 14 d'agost, a les 11 hores, estarà disponible el formulari.

No s'admetran inscripcions per cap altre mitjà. PLACES LIMITADES!

Més informació i inscripció al baner lateral.

Inscripcions tancades!

Moltes gràcies, un any més, per fer-nos confiança!

Ben aviat, publicarem l'assignació de dorsals i els horaris de sortida.

Primera edició dels 2 Dies Trial Santigosa - Nens

2dtsc-2018-nens-brCom a novetat, el Moto Club Abadesses celebrarà, paral·lelament, als 2 Dies Trial Santigosa - Clàssic, la primera prova de nens a Sant Joan de les Abadesses: 2 Dies Trial Santigosa – Nens.

Una iniciativa del Moto Club per a la promoció i el foment del trial entre els més joves.

Els ja tradicionals 2DTSC compartiran protagonisme amb el primer trial de llarga durada de nens a Santigosa, un trial per a nens de 8 a 14 anys, que s'organitza de mode experimental, aprofitant l'organització, tota l'estructura i la logística del trial de clàssiques, per tal de veure'n els resultats i si funciona bé, no descartar la possibilitat de repetir-lo o crear un prova més específica.

Com a organització, intentarem que el trial de nens sigui accessible però cal que els participants tinguin cert nivell i certa experiència en competició.

Seguiu l'enllaç i trobareu tota la informació en relació al trial de nens:
Reglament 2 Dies Trial Santigosa – Nens 2018

INFORMACIÓ SOBRE LLICÈNCIES:
La Federació Catalana de Motociclisme ofereix la llicència per a una prova (2 dies) per poder competir als 2DTS-Nens 2018. S'emetrà per a les categories benjamí, aleví, juvenil i cadet. Té un preu de 55 €.

És imprescindible complimentar i signar l'autorització paterna, disponible a la mateixa web de la Federació. Aquesta llicència ha de ser tramitada directament a la FCM (www.fcm.cat) i es podrà sol.licitar durant els 10 dies previs a la prova.

Per a qualsevol qüestió, podeu adreçar-vos al telèfon 678 756 191 o bé escriviu-nos a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Més articles...