Inscripció de seguidors 3DTS tancada

INSCRIPCIÓ DE SEGUIDORS TANCADA

Enguany no hi haurà acreditació especial per a motxillers sinó que s'han d'acreditar com a seguidors.

El Departament de Medi Ambient ens obliga a portar un control dels seguidors motoritzats per tal d’evitar la massificació i poder fer una profilaxi per prevenir el risc de transmissió d'infeccions d'origen biològic a través de rodes i botes.

L'organització considera imprescindible que els seguidors de la prova complexin els següents requisits:
  • Carnet de conduir vigent, també si es menor d’edat (carnet de 74 cc o 125 cc)
  • Pòlissa d'assegurança a tercers. Es l’assegurança habitual de qualsevol vehicle motoritzat. En cas de no tenir-ne la corredoria d'assegurances Joaquim Valls (joaquimvalls.com) us ofereix la possibilitat de fer-la.
  • Pòlissa d'assegurança que cobreix danys personals. És emesa per "Europ Assistance" i està inclosa en el preu de la inscripció.
  • No ser major de 65 anys en compliment d'una clàusula obligatòria de la pòlissa d’assegurança personal.
  • Els seguidors autoritzats estan obligats a signar un document de compromísper a complir les normes fixades per l'organització.
  • Els seguidors autoritzats estan obligats a portar petos acreditatius, que facilitarà l'organització, de forma visible durant el seguiment de la prova.
  • Els seguidors autoritzats estan obligats a passar CADA DIA pel control preventiu de sanejament per fer desinfecció de botes i rodes. En aquest control, s’entregarà el tiquet pel dinar del mateix dia.
  • Només es pot seguir el circuit amb motos de TRIAL.
  • ESTÀ PROHIBIT pels seguidors fer les zones dels 3DTS.
  • Els seguidors són els únics responsables dels possibles danys que puguin patir o que puguin causar a tercers.
Així doncs, per poder participar com a seguidor s'ha de presentar:
  • Pòlissa d'assegurança a tercers de la motocicleta
  • El document de compromís degudament omplert i signat

Ambdós documents s'han d'enviar, abans 26 de març del 2018, a la següent adreça de correu electrònic: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Si no es presenta la documentació requerida en el termini establert, s’anul·larà la inscripció i es procedirà al retorn de l'import d’aquesta amb un recàrrec del 35%.

L'organització adverteix que:

Els Mossos d'Esquadra, La Policia Local i Agents forestals poden sancionar els seguidors no autoritzats que segueixin la competició i també poden sancionar als seguidors autoritzats que incompleixin les normes vigents o que surtin del circuit senyalitzat.

Com que la competició transcorre per un circuit amb trams oberts al trànsit els Mossos d’Esquadra poden demanar-vos en qualsevol moment tota la documentació, per tant, és important portar-la sempre amb vosaltres.

Per últim, informar que el MCA posa a disposició pàrquing per a les motocicletes dels seguidors, aquest serà un espai exterior però vigilat. El cost d’aquest servei serà de 5 euros/nit i el pagament es realitzarà a l'oficina de cursa.

IMPORTANT: LÍMIT MÀXIM DE 80 SEGUIDORS PER DIA.

DATES I PREU D'INSCRIPCIÓ:

Els seguidors s'hauran de registrar a partir del 26 de febrer a través de la nostra pàgina web i pagar el servei d'avituallament, proveïment de gasolina i l’assegurança.
  • 1 DIA: 55 € (Un dinar + un repostatge de benzina + assegurança)
  • 2 DIES: 90 € (Dos dinars + un repostatge de benzina diari + assegurança)
  • 3 DIES: 115 € (Tres dinars + un repostatge de benzina diari + assegurança)
NO S'ACCEPTARAN INSCRIPCIONS POSTERIORS AL DIA 16 DE MARÇ I TAMPOC A L'OFICINA DE CURSA.