Inscripcions pilots 3DTS 2018 +130

3dts 2018 català

Hem assolit les 130 inscripcions amb plaça assegurada.
Les inscripcions que es facin a partir d'ara quedaran
en llista d'espera fins al sorteig del próxim dia 23 de febrer.

Procediment per la realització d’inscripcions:

Amb la finalitat de mantenir la qualitat i la sostenibilitat mediambiental dels 3DTS enguany el límit de pilots serà de 200 i el procediment d'inscripció serà el següent:

Les inscripcions es realitzaran a través del formulari disponible a la pàgina web. No s’admetran inscripcions per qualsevol altre mitjà.

Els primers 130 inscrits correctament (formulari d’inscripció degudament omplert i pagament mitjançant targeta de crèdit realitzat) rebran un email de confirmació i tindran una plaça assegurada pels 3DTS 2018. Les inscripcions rebudes incorrectament o no pagades seran desestimades.

Quan es superin les 130 primeres inscripcions, de la 131 en endavant rebran la notificació d'una correcta inscripció i restaran en llista d’espera.

Després del tancament d’inscripcions (21 de febrer), el dia 23 de febrer es realitzarà el sorteig dels pilots en llista d’espera. El Moto Club Abadesses informarà per email als pilots que hagin obtingut una plaça per la cursa. Aquests seran acceptats definitivament un cop hagin fet el pagament dels drets d’inscripció. El termini per realitzar el pagament finalitzarà el dia 3 de març. Els pilots que no el formalitzin en el termini establert perdran la plaça.

No s’admetran inscripcions fora de termini.

Es podran fer grups de màxim de 3 pilots. És imprescindible sol·licitar les agrupacions abans del dia 10 de març enviant un correu electrònic a staff@motoclubabadesses.com.

El dia 12 de març es publicarà i s’enviarà als participants el llistat d’inscrits amb l’adjudicació de dorsals.

Drets d’inscripció:

Els drets d’inscripció són de 225 €. Les categories juvenil i cadet tenen una reducció amb un cost final de 175 €.

Els drets d’inscripció inclouen:

•     30 zones diàries (90 zones en total)
  •     1 samarreta commemorativa del trial
  •     Dinar o avituallament diari
  •     Un repostatge diari de gasolina, a la zona d’avituallament.
  •     Revista i adhesiu del trial

En el cas que un pilot que hagi satisfet els drets d’inscripció no pugui assistir al trial es retornaran els drets d’inscripció amb una penalització del 20% si es notifica abans del 23 de febrer. Després d'aquesta data el recàrrec serà del 50 %. En el cas d'una causa justificada, presentant documentació acreditativa, es retornarà l’import íntegre de la inscripció descomptant només les despeses bancàries.

Pilots, categories i motos:

S'estableix una edat mínima de participació. S'admeten pilots nascuts a partir de l'1 de gener de l'any 2007. Els pilots nascuts en anys posteriors NO seran admesos.

S'admetran tots els pilots amb la corresponent llicència T.R, de l'any en curs i sobre els quals no recaigui cap penalització.

La classificació oficial dels 3DTS és l’anomenada ‘absoluta’ en la qual participen per igual tots els participants indistintament de la categoria que tinguin.

Categories:

•     Juvenil - nascuts els anys 2005, 2006 i 2007 (de 10 a 12 anys)
  •     Cadets - nascuts el 2002, 2003 i 2004 (13-15 anys)
  •     Júnior - nascuts entre 1999 i 2001
  •     Sènior - de 19 a 34 anys
  •     Veterà A - de 35 a 49 anys
  •     Veterà B – 50 anys o més
  •     Fèmines *
  •     Clàssiques
  •     Motos Elèctriques *
  •     Equips

(*) Categoria fèmines i motos elèctriques també puntuen en la categoria que els correspon per edat.

Motos elèctriques: S'accepta la participació de motos elèctriques. Independentment de la puntuació en la categoria denominada ‘Motos elèctriques’ també puntuaran per a la classificació absoluta i de categoria per edat del pilot.

Llicències admeses per participar en els 3DTS:

Es podran inscriure tots els pilots en possessió de les següents llicències:

Pilots espanyols:

•     LLICÈNCIA ÚNICA
  •     LLICÈNCIA SOCIAL CATALANA

Pilots estrangers:

És obligatori presentar juntament amb la llicència del pilot, la carta de "permís de sortida" de la federació de motociclisme del país d'origen, on ha de constar l’autorització de la seva federació per participar en els 3 Dies Trial Santigosa 2018, indicant el codi UEM de la prova (pròximament). S'ha d'enviar la carta d'autorització per correu electrònic a l'adreça staff@motoclubabadesses.com, abans del 23 de març de 2018.

Pilots sense llicència (espanyols i estrangers):

És necessari tramitar la llicència per a una prova. Poseu-vos en contacte amb la Federació Catalana de Motociclisme, per a més informació i per realitzar el tràmit corresponent.

Federació Catalana de Motociclisme: www.fcm.cat • Tel. 93 415 11 84 • fcm@fcm.cat
Nom(*)

Cognoms(*)

Edat(*)